WANITA PKR KEDAH

Sunday, April 12, 2009

DATO' SERI WAN AZIZAH MELAWAT BILIK GERAKAN WANITA KEADILAN





1 Comments:

  • At May 11, 2009 at 8:05 PM , Blogger art of war said...

    Memang tak dinafikan kekuatan wanita memang diperlukan didalam pilihanraya, saya adalah antara yang menyaksikan kekuatan Wanita2 Keadilan ini, terutamanya Wanita dari Kedah...Namun saya kecewa...kerana kekuatan Wanita Keadilan Kedah yang saya lihat bukan semua..Ada Wanita Kedah yang datang bertugas macam biskut,sekejap ada...sekejap hilang...!
    Ada jugak yang datang macam tetamu,sedangkan tuan rumah...buat malu jer...gah cakap orang lama dalam parti tapi kerja hampeh...apapun tak tau...tapi kalau bab nak kritik orang..nak pertikai kerja orang memang nombor 1..Yang sedihnya mentaliti wanita sendiri..bertindak macam tak berakal...tapi apapun tak tau..
    Ada jugak tu...yang jenis mengata orang tapi tak sedar diri dia tu sapa. berlagak macam bagus sangat, tapi nak tubuhkan Wanita bahagian tempat sendiri pun tak tau..tapi bila orang buat..cakap kot belakang..tuduh orang belakangkan dia, pinggirkan dia ler...padahal tak sedar diri tu tak reti wat kerja..sedar lah..nak mengata kat orang tengok ler diri sendiri itu dulu...awak tu bagus sangat ker?????
    Sedar2 ler...wanita PKR Kedah. Jangan nak tunjuk gah, tapi semua hampeh!Kerja tak reti buat..namun bersyukur lah masih ada jugak dlam Wanita tu yang boleh wat kerja walaupun tak pernah dapat apapun dlam parti..at least ada jugak ler orang2 yang berakal dalam wanita tu walaupun tak ramai...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home